GOD JUL

Nu är jag äntligen hemma i Storå och bara myser framför brasan... så skönt efter en heldag i skogen! vi har julskinkan i ugnen så till kvällen blir det en julskinkemacka till kvällsmat! 
vi har tänt lykterna ute på trappan och hyacintern lukar i hela huset... ingen jul utan hyacinter! Jag sitter i mitt underställ med en filt och bara njuter att vara ledig och få träffa alla!
Tänk att i morgon är det Julafton, helt otroligt! men när jag kom hem här så fick jag faktiskt lite julstämning!
Geisha är med Erik och hans familj och firar jul känns lite tomt utan mina små hjärtan men hon har det bättre där, där hon får all uppmärksamhet=) och massor av julklappar! här måste ju hon ju slåss om uppmärksamheten!
Nu är Julskinkan klar! så nu är det dags för första smakbiten! sedan blir det lite glögg mys med familjen 
Ha en underbart mysig jul min vänner! för det ska jag ha=) ta hand om varandra! 
GOD JUL! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0