3 advents helg

Denna helg gick med rasande fart! I lördags gick jag upp tidigt för att lägga ett spår med Geisha, det hela slutade med att att vi var fyra hundar och fyra mattar som gick en promenad i skogen... och sjävklart hade vi kaffe och saffrans bullar med oss! så härligt.
Sedan var det hem och vila en stund och sedan var det dags att göra i ordning sig för årets personalfest=) Jag hade så himla roligt! och jag var verkligen på G... Tack för en rolig kväll alla!
I söndags var det bara en riktig slappar dag, jag och Erik hade mysigt här hemma och gjorde varma mackor med kantarell stuvning... mums! gick en lång promenad i solskenet, och kollade på Jägarna 2.
Nu är det måndag igen och jag har gjort mitt jobbpass, så nu är jag ledig i 3 dagar igen!
i veckan blir det att köpa dom sista julklapparna. sedan är det inte så många dagar kvar tills vi knyter ihop säcken och åker till härliga Bergslagen!
Grattis fina Sanna och Patric för eran fina pojke! önskar er all lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0