Sjuk!

Då har den hämska dåliga bacillen kommit till mig... ligger här hemma och har Feber! tycker så synd om mig själv!
Geisha tycker inte alls om sin matte nu.. Hon vill ut i skogen och är väldigt rastlös.. och här ligger jag hjälplös=/ orkar knappt gå ner till gräset utanför och kasta boll...
Jag hatar verkligen att ligga här! det är såå tråkigt!
Anton är ju för söt... han kom och skulle lämna en nyckel till Erik, och så hade han köpt bullar till mig för han visste att jag var sjuk.. för Gullig=)
Hoppas att Erik har köpt med sig lite vitaminer till mig, en riktig förkylnings kur skulle vara bra! =)
Nu tänkte jag föröka sova, och sedan kolla på en film!
Vet ni vad?? Idag är det den 24/8 och det innebär att Gossip Girl 4 har kommit ut.. WIE!!!!! ska beställas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0