Lördag

solen glimtade fram igenom persiennen och Geisha låg på rygg och sträkte på sig och ville gå ut och kissa... det finns inget bättre sätt att vakna på och att klockan bara är åtta, är bara ett plus i kanten! älskar att gå upp i skaplig tid när man är ledig... man hinner med så mycket samtidigt om man kan slappa och ta det lite som det kommer!
Det är så det ska vara en Lördags morgon!
Ikväll ska jag på födelsedagskalas och inflyttningsfest =) ska bli så himla roligt att träffa alla! känns som om det var 100 år sen sist, pga semestern!  det ska bli så roligt att göra i ordning sig när man har lite nytt att ha på sig, vet inte vad jag ska ha för skor bara!?, boots, högklackat, eller kilklackar? hmm... får väl se hur vädret är ikväll helt enkelt!
ska försöka hinna med detta idag:
* Gå ut i skogen med Geisha
* Städa ordentligt.. dra ut spisen och dyrlikt.
* Ränsa ut garderoben
* Power nap!

Sedan vill jag passa på att Gratulera min käre vän på födelsedagen! Grattis Charlotte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0