fix dag

Självklart när det gäller mig!! tänkte fixa pass idag, bestämde mig direkt när jag vaknade att göra detta på en gång! tog med mig plåboken det gamla passet och allt... trodde jag! kom dit och satt och väntade då tog jag upp mobilen och förde över pengar så det inte skulle fattas nått på kortet, så slapp jag göra det när jag skulle betala! men när jag letar efter kortet så hittar jag  inte det i plånboken.... så då var det bara att åka hem igen och göra samma prosedur igen! ååååh det är inte kul!!men nu är det fixt och klart.
Kom precis hem från en promenad med Geisha, riki och freja... så nu ligger mitt hjärta och sover=)
Nu tänkte jag ta en liten vilo stund med en film på min lediga dag! det är jag väl värd? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0