fantastiskt väder!

Har ju haft öppning idag gick upp klockan 6 och gick en promenad med mitt hjärta, för hon skulle ju vara själv hela förmidagen... kom hem vid kvart i två och åkte direkt ut till pålsjö skog och gick med Geisha lös nästan hela stäckan! hon är så duktig!(ibland gör hon lite som hon vill) vi gick och vi gick... det hela slutade på 7 km och Geisha var helt slut när vi kom hem och jag med för den delen!
där försvann lite av mitt dåliga samvete, för att hon fick vara själv! men vad ska man göra när Erik är borta och jag jobbar!
Det har varit så himla fint väder idag! helt underbart... Satt ute på gräset med en kaffekopp medans Geisha gossade på filten! Tur att det inte är höst riktigt än =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0