våååår

Vaknade av fågelkvitter utanför fönstret och att solen glimmade in i sovrummet! så härligt att slå upp ögonen så! Gick en lång promenad med Geisha och nu sitter jag på balkongen med en kopp kaffe... och det riktigt steker i ansiktet, så underbart!
Om en vecka åker jag och Erik till Teneriffa=) Det ska bli otroligt skönt att slappa och bli brun äta hotellfrukost varje morgon, shoppa och dricka drinkar!
Men det som skrämmer mig mest är att lämna Geisha... första gången... Min lillla älskling! Men jag lämnar henne till fantastiska männiksor så det kommer att gå jätte bra, men ändå så är man lite orolig!
På Onsdag när jag är ledig, ska jag köpa lite sommar kläder... och lite annat smått och gott till resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0