Lediga Onsdag!

Hej på er=)
idag har jag varit duktig, gick till gymmet kl 9 med charlotte, sedan hem för en dusch och frulle... och inväntade våra bästa år! det var ett himla bra avsnitt...
sedan så åkte jag iväg med bilen till verkstaden för däckbyte haha pallade inte byta själv!! gick på ett knyck.
sedan hem och städa lite, och gjort mat, så nu ska jag ta en välförtjänt powernap inför träningslydnaden i bjuv i kväll.
ÅÅÅ DET BÄSTA AV ALLT! Jag har fått en del kläder jag jag beställt ifrån HM trodde inte att jag skulle få det innan resan... Charlotte och jag pratade om det på gymmet i morse att dom kommer säkert typ sista April, för deras dåliga leveranstider är ju extrema=) men inte denna gång! Bra HM!!
Nu: Powenap!
puss och hej

Kommentarer
Postat av: charlotte

Vad kul att de hade kommit!! Jessie hade också fått hennes byxor idag (de jag med beställt före henne och allt) Vart håller mitt paket hus...? :P

2011-04-20 @ 20:51:45
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja alltså vissa kläder måste ha längre leveranstid än andra men det kan man ju då förstå... Men kläderna ska ju inte gå ur modet innan man får dom..., Hallå skriv då att varan är slut i stället!!! :-)

2011-04-20 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0