pinsamt


Det som hände som absolut inte får hända, hände igår på väg hem från utställningen i Lund... Helt plötsligt på motorvägen så kunde jag inte gasa längre bilen bara dog, bensinmätaren stog på halv tank så det kunde ju inte vara det, jag styrde in mot en avfart och stannade mitt på de där vita strecken och satte på varningsblinkers. Jag fick panik och ringde Erik men han kunde ju intre göra så mkt för han var på väg att spela match men berättade då att det måste vara bensinstopp för mätaren hade stått på halv ett tag! haha ringde Charlotte för stöd, shit det finns ju inge pinsamare! så fick stå där och tanka mitt på avfarten, och det kom bussar med folk som glodde så ögonen hoppade ur! hm... kul!

Sedan åkte jag och Charlotte till Mc donalds mums satt fint=)

ska lägga upp lite bilder på nyinköpta saker snart! min kamera har varit lite off... så snart så!



/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0