Nervös

på söndag ska jag på utställning i lund med Geisha, jag är så nervös att jag inte ska höra vad domaren säger eller snubbla i ringen.. men jag hoppas att det går vägen! ni får hålla tummarna!!
Igår var jag i Bjuv på kurs med snäckan, det gick jätte bra, men vädret var helt katastrof=) regnade och blåste hela tiden det var ett riktigt höst väder!
alla klagade och frös, men jag tycker det är lite mysigt att vara ute i regnställ och få vara lite skitig, har man rätt kläder på sig så är det inte så hemskt!
När man kom hem så var man rätt kulen av sig så tog på mig mysis och låg under filten med en kopp te!
pys pyssss=)
Nu ska jag dricka en kopp kaffe, sedan bär det av till jobbet=)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0