Hej Fredag!

Traskar runt i mina mjukaste, skönaste byxor och den där slitna, Eriks gamla tröja som bara kan bli så skön som den är nu! njuter av ledighet och mys med min finaste.
Funderar över vad som ska hända idag. Promenad i skogen, eller en springrunda för att rensa tankar få lugn och frisk luft!
Charlotte! vill du med? alltså på en promenad i skogen med hundarna=)
Glömt min mobil i bilen som Erik har till Lund idag, hm tur jag har hemtelefon!
Var ute på en promenad med Sofie igår efter jobbet, så skönt att komma ut när man har haft förmiddag, annars fastnar man lätt i soffan och degar! och så  händer det inte så mycket mer!
men efter promenaden som gav mig energi,  stack jag med Erik till Lund för att träffa lite vänner hemifrån! kul att hitta på något, händer allt för sällan!
köpte ljung och kuddar igår på jobbet, nu inviger vi hösten!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0