Frisk

åååh Första jobbardagen efter sjukdom gick strålande, men var rätt trött när jag kom hem... inte undra på när man inte gjort ett skvatt på 3 dygn, men skönt att komma igång!


Gick en lång promenad med Geisha när jag kom hem, det behövde hon verkligen efter allt häng i soffan och sängen=)

Ja mina vänner, Erik har krypit till korset! han älskar när Geisha kommer upp i sängen och gosar med honom på morgonen! tro det eller ej, men det var inte jag som sa till Geisha att hoppa upp=) Äntligen har han insätt hur mysigt det är!

ååh... snart kommer min nya skinjacka=)

och snart ska jag köpa denna parfym! love<3



Nu till kvällen ska jag och Erik se Eclipse=) som jag längtat att se den igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0