Tjenixen=)

Här händer det inget just nu... tråkväder om nått, bara regnar och blåser och man är trött och går omkring i mysis! men jag har nått att se fram emot ivarje fall... på tisdag åker jag till Stockholm, på ATG- utbildning kommer hem på torsdag igen. På fredag är det personalfest på vallmans=) Lördagen blir det halloweenfest och utklädnad gäller! ska visa en bild på det jag har köpt! sååå kul det ska bli!
På måndagen efter kommer mamma och stannar hela veckan=) mys pys!
Och till helgen där kommer my Girls=) sååå himla mycket skoj kommer ske...

Nu ska jag visa er vad jag ska klä ut mig till :-)



COOL va!!!? haha hoppas den sitter fint också=)

Föresten vilken härlig kväll jag hade i Fredags, idol myyyys på hög nivå och avslutade med "skönheten och odjuret" Tack flickor för att ni gjorde min Fredags kväll!

Nu blir det på med ansiktsmask och njuta av en kopp te!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0