Men jag har faktiskt!

Hej.. hur länge sedan var det jag skrev här!? haha men ni vet jag har ju varit upptagen med något viktigt... Gossip Girl, ni vet ju att jag ligger efter en säsong eller nu har jag kommit ikapp, shit var spännade det slutade i säsong 3! hohoho blir helt till mig här!!

Men jag har faktiskt hunnit tränat min hund och mig själv dessa dagarna=)

Provade första gången att spåra vilt med Geisha igår innan jobb! hon var jätte duktig... hittade klöven jätte lätt. så nu jävlar böjar allvaret =)

Nu snart ska jag i väg till jobb... puh en dag kvar sedan ledig i morgon! då blir det storstädning som alltid och träning och promenad! 

Tur man har saker att göra hela tiden! man är ju inte den som sitter syssel lös=)

Take care! 






/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0