Äntligen!!!!

Har jag gjort mitt matte-prov!!!! tänk jag behöver aldrig mer göra ett jävla tal till! så trött på skiten så ni anar inte... och som ni vet så är ju inte den smartaste mattesnillet ni känner, haha så dålig jag är!
men det värsta var när vi startade det muntliga var att han hade skickat med ett nationellt prov! och jag skulle räkna ut allt när han tittade på och förklara vad jag gjorde alla ord och formler och hittan och dattan shiiit... kände mig så dum!
men det gick vägen i varje fall!  skönt är väl det...
så nu ska jag bara slappa hahahah
Ledig i morgon också såå skönt! då ska jag träna, städa, gå en lång promenad med min älskade hund och bara njuta av livet utan ett enda matte tal=)
Nu sitter jag bara i väntans tider, på Gossip Girl!
toddeluuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0