Funderar

Jag tror att jag egentligen skulle leva för mer än 300 år sedan, då man var riktig lyxig när man var rund om magen hade lite kött på benen och ändå visade stil.. hm jag kanske inte visar stil men det vore betydligt mycket lättare om skylt dockorna idag hade lite mera hull om jag säger så!! då var det lyxigt att visa att man hade pengar till mat och man kunde äta vad som helst=)
Tänk dom där stora fina klänningarna, red om kring i damsadel och om man visade lite av ankeln så var man riktigt vågad=)
hm.. jag säger inte att det var bättre förr, men ändå!
Nu får man sluta fundera och göra i ordning sig för att tjäna sina egna pengar ha röst rätt och ta sina elektriska saker och åka bil till jobbet! det är ju rätt skönt att leva på 2000-talet också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0