adventpyssel

God kväll mina vänner!
Vaknade och tittade ut genom fönstret och det verkligen öste ner snö, så härligt och mysigt... så jag gjorde snabbt frukost med tända ljus och massa gott! sedan gick jag en lång promenad med Geisha och hon tyckte det var så roligt att vara ute när det snöade hon var helt till sig och jätte busig!
Sedan vid halv 11 så kom Charlotte och hämta mig, då var det Nova Lund som väntade... idag var det byxor som var prio one för både jag och Charlotte var byxlösa;-) haha och tro det eller ej men vi hittade två st varsina par=) ett par svarta och ett par gråa, sedan hittade jag även en stickad kofta som är jätte mysig och varm! jag älskar verkligen Top shop =)
När jag kom hem så advents pyntade jag lite, men mer behövs! Kom på att jag inte har en ända ängel! vill ha en vit ängel som jag kan pynta lite i sovrummet med!
Tänk vad mycket det gör med lite stämning, och så härligt att pynta lite till julen=) blir så mysigt!
Nu ska jag snart gå ut i snön igen... älskar verkligen snö!
Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0