The simply the best

Det är min Geisha i mina ögon;) min lilla ögonsten.. hon var jätte duktig denna gången också på träningen, även fast det regna och mycket andra hundar som sprang förbi henne. Idag fick hon vara utan koppel för att dom tyckt hon var så lydig och duktig.. haha dom ska bara veta hur hon är hemma.. smiter ibland göra allt som matte inte vill osv men just idag var hon en pärla!
Själv så har jag hunnit med att jobba, tvätta, handlat och bädda rent i sängarna så det luktar sköljmedel i hela sovrummet, så underbart att gå och lägga sig ikväll kommer sova så gott=)

Just nu sitter det ett helt grabb gäng i tv-rummet och spelar tv-spel... tror dom ska gå ut en sväng ikväll! Jacob är här och hälsar på. Alltid lika trevligt=)

Nu blir det att gå till sängen... jobbar imorgon! men skönt ändå slutar redan kl halv 7 =)

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0