soooooool

haha har inte haft tid att skriva, har ju varit sol för fösta gången på evigheter! Helt underbart! igår var en fantastisk dag vaknade av att Erik väckte mig vid 7 halv 8 tiden coh sa att det var sol ute.. äntligen fint väder när man är ledig!! så jag och Charlotte bestämde att vi skulle ner till stan, det var meningen att vi skulle till väla men där ska man ju bara inte gå när det är soool ute=) så vi gick ner och fikade och kollade runt lite grann..haha köpte mig ett par gore-tex skor hahaha  han killen som hjälpte oss måste trott att vi var knäppa=) allt handlar om när jag och Charlotte köper skor att ju små skor det är desto bättre! vi skiter i kvalitet=) hahaha men jag köpte även ett par jeans shorts och ett linne och en kofta. Härligt somrig kände jag mig när jag visade mina inköpta saker för Erik! det gillar vi.
sedan var det bara iväg igen för det är ju onsdag och det är lika med Bruks för Geisha och mig, det gick bra denna gången också men den här gången skulle vi slappna av och det är ju inte Geishas starka sida precis men vadå man kan ju inte vara bra på allt=)
Sedan hem ifrån Bjuv och iväg för att sola med Charlotte, ja vi solade solarium... men va fan man måste ju kunna visa sig bland folk i bikini när det tillfälle ges, just nu ser jag ut som jag är sjuk eller något, så bara några gånger till så är vi laddade inför sommaren=)

ååh måste boka sex and the city filmen nu! <3 och snart juni och Eclipse=) I cant wait!!!!!

föresten nya gucci parfymen som kommer i september shit va gott den luktar, var inne på kicks igår och fick prova den! det var någon försäljare där som precis packade upp den och Charlotte bara KOLLA SABINA  så fin flaska det var shit alltså den ska jag ha i september det kan ni skriva upp!

Nej nu ska jag hjälpa min käresta att packa upp lite vin och sprit cider och öl ifrån Tyskland...  tlll alla grillkvällar i sommar=)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0