soool

Det är Sol ute och jag har precis slutat jobba och är ledig i morgon kan det bli bättre än så??

Imorgon när jag ledig ska jag åka och byta blommlådor och köpa lite mera blommor.. tror det hinns med en fika på stan också=) och en tur med Hundarna med Charlotte!
Min underbara vän tog hand om Geisha idag så hon inte behövde vara själv hela långa soliga dagen, allt känns så mycket bättre när hon fick vara ute i solen och busa med Gucci! hon ligger här i soffan och snarkar och är sååå tlött=)
Tack Charlotte!

Snart blir det hollywood fruar,  fruktsallad och ett stort glas detox;)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ingen fara vännen, var bara mysigt! :) Blir samma för mig; hollywoodfruar, fruktsallad + detox, MUMS! Vad duktiga vi är :) Ses imorrn!

2010-05-10 @ 20:14:05
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0