shit vilken onsdag!

Ni ska bara veta vilken dag jag hade igår... vakande tidigt och städade och diskade, var ute med Geisha på en runda och sedan åkte jag och Charlotte för att hitta blommor till balkongen=) och jag hittade massor!! så det börjar bli jätte fint där ute nu! fattas bara blomlådor, köpte för små så ska byta dom i morgon på Bauhaus så drygt! men värt besväret, absolut.
sedan skynda hem för att plantera och åka med Geisha på bruks i Bjuv, jätte roligt och hon va jätte duktig!efter det så var det att skynda hem till Charlotte som hade den traditionella onsdagen med flickorna. Kom hem från Bjuv hade knappt ätit på hela dagen och så kommer man hem till Charlotte som hade gjort världens godaste mat så fint och så gott myste vi framför Avatar, Tack Charlotte du är en pärla!

Så i dag när jag skulle gå upp (jag hade morgonen) så var jag rätt seg! efter en hektisk onsdag men vadå man är ju aldrig ledig så man måste ju ta itu med allt då=) annars blir ju vardagen så tråkig!

Nu ska jag för första gången sätta mig i soffan och titta på Hollywood fruarna, han aldrig i måndags.

Tjao!

/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0