Hachiko

Jag och Erik kollade på filmen hachiko... alltså shit är helt förstörd. har grinat genom hela filmen! De handlar om en Hund som är en vän för livet.. hans husse dör men han väntar fortfarande på honom vid tågstationen efter 10 år!  snacka om tro fast=)

så mina vänner, ni måste se filmen... men tänk på att vara ensamma eller att ni inte ska göra något efteråt för ögonen är svullna och snoret rinner! snyft...

Det är så fint väder ute hoppas det är så här fint i morgon också, ska köpa present till Erik han fyller på tisdag=) hihi älskar att köpa presenter! hoppas jag hittar något bra...

Vill bara säga att min Moster Linda fyller år idag och jag vill Gratulera så hjärtligt=)

/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0