Besök

Halloj alla glada=)
har haft besök hela helgen, av Eriks mamma syster och hennes två barn. Så det har varit trångt i lilla lägenheten på söder! men det har varit jätte kul och trevligt
I fredags när jag kom hem från jobb så spelade det spel för fulla muggar och vi drack rött vin med  tilltugg... så mysigt! vaknade tidigt på lördagsmorgonen pigg som bara den redan klockan halv 8 haha när man äntligen fick sova ut ordentligt.. haha! så det vara bara att gå upp och göra frukost till alla kycklingar här hemma=)
sedan blev det att vi gick ner till stan för att besöka  pistachia för att köpa godis till kvällen..
sedan gick vi bara ute och myste i varandras sällskap! sedan till kvällen blev det film, det perfekta vädret för film tror det regnade hela dagen... film och godis mys=)

Idag så var jag och Geisha på bruks, och denna dag så skulle vi ut i skogen och lägga spår. Geisha var jätte duktig och jag var världens stoltaste och nöjdaste matte=) jätte kul.. och på onsdag blir det fortsättning, då blir det att träna koppel och inkallning!  spännande!

Nu tror jag att jag ska ut i solen och få lite färg! sedan blir det kanske en glass=)
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0