Fråga Stjärnorna!

Det Regnade när jag åkte hem från jobbet idag, riktigt ruggigt och grått:-( men vad gjorde väl de när man slutade kl 13:15... hem från all påsk stök och giriga kunder, till min dator och tittade in på Asos för att få lite inspiration till sommaren, och det fick jag verkligen=)
sedan vaknade jag till av en blöt puss från min lilla Geisha som ville gå ut och pudra näsan, och jag tittade ut och såg att solen sken igen, snacka konstigt väder! men vad mycket det gör bara det är sol=)
Jag har verkligen fått tycke för gamla låtar som mamma lyssnade till mycket förr, Cajsa Stina Åkerström - fråga stjärnorna och Längtan till dig, Jag älskar dom verkligen!  dom låtarna går på repit just nu!!
Åhh längtar verkligen till att krypa till kojs, har bäddat om i våra sängar... det luktar tvättmedel  hela sovrummet, finns det något bättre! Nu blir det en ansiktspeeling och ansiktsmask och sedan krypa ner för att läsa Cosmo!
see ya

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vaniljessens tycker jag låter som en bra idé! Hittade en liten flaska på jobb som jag la undan i förbutiken... tänkte köpa jordgubbarna, chips och dippa med :D hihihihiih, göööött. Längtar. Men du... vi ses imorgon :D Kram

2010-03-31 @ 23:23:25
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0