tjohoo=)

Fint väder och slutade tidigt på jobb, kan det bli bättre? Erik och jag gick ner till systemet för att handla lite till påsk, jag köpte smirnoff, vin och champagne=) Jag och Charlotte ska göra massa goda drinkar på lördag och gå ut!
Jag skulle egentligen köpa vanilj vodka, men fanns ju bara i sån stor flaska, så tänkte att det kanske finns någon vanilj essens som man kan blanda... kanske inte lika gott? men va fan=) Sedan stannade vi till på Take away och köpte lite kycklingwok och smaska på, så billigt och så gott, det gillar jag:P

Om du ska ut på en promenad, stanna till och slut ögonen, njut av vårsolen och att leva i nuet=)

Middags tips: kycklingwok. smasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0