soool

Så härligt med sol=) man blir så glad. Sitter och lyssnar på the voice med en kopp kaffe och solen lyser verkligen in i lägenheten. Har varit ner till Råås badplats med Geisha och Erik så mysigt fick verkligen vårkänslor!
lite tråkigt bara att man ska åka och jobba om en timme puh.. men men sen har man helg!=)
Tänker på Charlotte som är på väg till London nu! sååå avundsjuk... Ha det så roligt Charlotte!
Hahah måste bara berätta att jag sprang hem i från jobbet i onsdags, shit vad jag är stolt=) det var jätte fint väder, och det gick väldigt bra. Tog bara 30 min, för det var ju ett tag sedan sist!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, och göra mig ordning för jobb!
ps
(Om två veckor kanske jag åker hem till big river;-) )
sseeee yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0