jobb!

Jag tycker att jag jobbar jämt! förra veckan firade vi ju Djulle, shoppade och var ute helgen innan denna vecka vad händer då? inget att se fram emot... så avundsjuk att Charlotte åker till London i helgen! vad ska man själv hitta på! hade först tänkt att åka hem till Storå, men vädret säger lite ifrån och erik ville inte följa med...
Jag tror jag ska ta mig en tripp till G-kås och shoppa Ajax och rengöringsmedel i mängder bara slösa bort alla mina pengar.
Ska fråga Kerstin om hon vill följa med, då gör jag två flugor i en smäll! och trevligt att träffa henne=)
Nej nu ska jag äta frukost, gå en sväng med Geisha och sedan åka till jobb!
Härliga måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0