Jobb-Helg

Jag kom precis hem, från mitt sista pass i från allt jobb denna helg! skönt... fast den har gått väldigt fort ändå.
I fredags så var jag och charlotte på bio, Remember me... shit vilken bra film! den var värd att se, verkligen!! det var en sådan där film som man fick allt kärlek, skratt, man blev arg och sedan fälde men en tår i slutet=) underbar!

I lördags så jobbade man ju eftermiddag.. kul! så jag och erik passade på att åka ut med Geisha till havet och busade=) mysigt! sedan när man man kom hem från jobb så var jag helt slut lade mig i soffan och tog ett glas rött och kollade på bruce allmighty... funkar alltid! medan Erik var ute och svira med sin frends.

I morgon väntas jobb igen.... puh! jobbar sådan där tråkig tid 11-19 hela dagen blir förstörd man jobbar när det är ljust på dygnet.. men men sedan är man ju ledig tisdag och sedan jobbar bara onsdag torsdag sedan helg =) och då ska jag åka hem! tjehuu va härligt! längtar=) Mormor har virkat en sverige mössa till mig sådan som dom hade på OS lite roligt=) hon är väl för goo!

Nu ska jag göra en ansiktsmask och hoppa i säng! hörs i morgon...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0