God evening

Sitter här framför datorn i pyjamas och är ny duschad... ska snart gå till sängs för jag jobbar förmiddag!
Men det har varit en härlig dag, med massa sol och mkt folk man har träffat på=) när jag gick hem från Charlotte träffade jag Mathilda och sin hund, och när vi stod där och pratade så kom en annan hund.. en Tollar hane.
Det är så kul att träffa en i samma ras... och han var ju så fin och Geisha tyckte det var kul att leka!
När jag kom hem så var Geisha helt slut och somnade fort i sin säng! medans Geisha sov, så passade jag på att städa, diska, plocka tvätt och göra mat... så skönt när allt är över! när man sitter här belåten över dagen som gått=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0