Födelsedag!=)

Idag är det min dag, jag fyller hela 22 år.. inte illa=) Jag håller på att funderar över vilka muffins jag ska göra inför mitt årliga kalas här i morgon. Jag har köpt en tårta från city gross, Hallonmoussetårta! har ingen aning hur den smakar eller ser ut... men det blir nog bra! måste ju prova något nytt=)
Snart ska jag göra kycklingwok tills Erik kommer=)
Erik är ju för gullig, kom in i morse med en present innan han gick till skolan. Ett fint designat presentkort från Electa med 30 min ansiktsbehandling, och då ingår rengöring, mask och massage sedan får man ligga i badet medans masken verkar, sedan bjuder dom på frukt... snacka om härligt!! Love you Erik!
nu ska börja med maten hörs i kväll=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du får en underbar födelsedag! =)



Stor kram!

2010-03-23 @ 12:11:35
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0