Fit

Var ledig igår och hade en dag med Charlotte kan man säga=) på förmiddagen bestämde vi oss för en runda med hundarna som var så rolig! det tyckte Geisha om att få busa av sig lite. En trött Geisha som knappt orkade gå hem efter allt busande, somnade fort i sin säng...

Och matte svira om till spring kläder för ja, charlotte och jag skulle också rastas;) vi tog en springrunda för att göra oss redo inför beach 2010=) och på fredag är det dags igen.. så härligt det känns efteråt!
sedan blir man ju kaffe sugen så vi tog en fika efteråt som plåster på såren! härligt och onsdagen kändes väldigt bra han göra allt man ville! Tack för en härlig onsdag Charlotte!
vaknade i morse och hade öppning... gud har inte sovit en blund fattar inte varför!? när klockan ringde så var jag redan vaken!! och kändes som jag precis hade lagt mig i sängen.. suck!
Så nu ligger jag här med min Geisha och slappar i soffan somnar nog snart! men jag längtar tills i morgon det här står på schemat:
  • Springrunda med Charlotte
  • Fredags städning
  • Storhandla
  • Bio: remember me!
    Så längtar tills i morgon! haha det bästa är att man kanske hinner se solsidan haha såå jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0