Cupcakes med choklad frosting...

Känner mig bättre har bara en irriterande hals... jag kollade lite i Leilas recept i morse när jag vaknade, och så hittade jag cupcakes med choklad frosting... alltså jag älskar Leila, hon har så mkt roligt att baka i sin nya bok! och allt som jag bakar ur hennes recept lyckas jag med! dom blir både fina och goda...
du får se resultatet när jag har gjort frostingen!
Sedan ringde Yvette från cafèt på jobb, och sa att Hyllinge hade helt slut på hallon, jag som hade beställt en hallonmoussetårta, så jag skulle få en choklad tårta och en jordgubbstårta gratis istället... Det tackar jag för!
Nu ska jag ner på stan och köpa te koppar! =)
Lev livet som om det vore den sista!  är dagens bästa mening=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0