tjingeling

Halloj på er! sitte här och räknar matte.. och just nu går det faktiskt bra=) bra för att vara mig ska man väl tillägga! idag har jag och Erik gått en runda med Geisha och träffade på Charlotte och Gucci! så trevligt=)
Sedan gick vi ner till staden, är sååå sugen på att skaffa inlanes måste gör det när jag får lön! 699:- på stadium.

Har bokat hemresa nu den 5 juli, 06:50 går tåget mot Lindesberg=) längtar!
Erik och Geisha åker redan på torsdagkväll för att fira Patriks student.
Själv ska man vara ledig från jobbet och svira omkring i helsingborg=) på fredagen har jag bokat tid på Electa och ska prova på livsnjutaren! då ingår ansiktsbehandling, helkroppsmassage, bad och frukt hihihi så mysigt jag ska ha det för mig själv! sedan ska jag gå ut på kvällen för att känna mig last gammal och höra: för vi har tagit studenten för vi har tagit studenten!!!!  haha det blir nog kul!

Nej nu måste jag räkna lite till innan man kollar på ett avsnitt av gossip Girl=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0