tjilevippen!

Shit va roligt jag har haft i helgen! har varit lite av en busy women=) fredags så var jag ju på spa och fick besök av Charlotte, sedan i lördags var det städ och tvätt dag och senare på kvällen utgång som var så lyckad.
Vi var hemma hos Andrèa (Charlottes Kusin) och jag hade så jäkla roligt! tack för den kvällen!
Söndag var en räkna matte dag hos Charlotte haha det var meningen att jag skulle försöka hjälpa henne att uppfriska minnet, men jag är så jävla dålig på matte även fast jag precis har gjort vissa uppgifter så kunda jag dom inte hahaha bra sabina!
sedan när vi kände oss klara med matten så bjöd Charlotte på mat=) vi gjorde lax i foliè med
Crème fraîche, rödlök, lime citronpeppar, och sedan gjorde vi ett paket med färsk potatis parika och svamp och sedan gick vi upp på viskan och grillade detta! shit så mysigt det var=) där satt vi och bara myste och prata, Härligt!

I måndags så följde jag och Emma med Charlotte till Malmö när hon skulle göra provet, som moraliskt stöd=) Jag å Emma åt frulle och myste på något köpcentrum undertiden hon gjorde provet sedan hämta vi upp Charlotte och åkte ner till stan för fika och gå in på Zara=) my favorite! och där inne träffade jag på Emmelie Westin, alltid lika roligt att träffa någon hemifrån! Sedan hem och räkna Matte för fulla muggar, de ringde och frågade hur det gick med kursen jag bara det går väl bra, och då sa hon att jag skulle ha gjort ett test tidigare idag... jävla idioter varför tror dom att man pluggar upp ett ämne inte för att man kan utan för att man är dålig i detta ämnet åååh blev så jävla arg och stressad så det var bara att räkna som en idiot!! Prov om två veckor. Hur ska detta gå!


Idag så har jag jobbat eftermiddag, inte alls tungt! är ju ledig i morgon igen=) men ni vet ju vad jag ska göra då!! Räkna Matte hela dagen lång! fast en posetiv sak händer i morgon Erik och Geisha kommer hem=)

Nu blir det en film och en kopp te. Tack för idag
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0