tjao


Idag har jag hunnit med mycket, jag vaknade kl 7:00 och gick ut och kissade Geisha, pigg som jag var så frågade jag Erik om vi inte kunnat springa en vända, och det gjorde vi. Hela 7 km drog vi till med... underbar känla efteråt med inte alls lika underbart att utföra det hela=) sedan när jag kom hem så hade dom ringt från jobbet och dom frågade om jag kunde jobba till stängning istället för mina vanliga tid till 19:00, började inte för äns 13:15 va bra tänkte jag och frågade Charlotte om vi kunde gå ut med hundarna i det fian vädret. så mortion fick jag i varje fall=)
Imorgon är jag ledig så underbart skönt, ska vara soligt hela dagen också, wonderful!

Nu blir det att slänga sig på soffan och äta en bit choklad... mums!

/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0