nu väntas semestertider

Jag fick en underbar känsla idag, att det är sommar och att jag snart har semester! jag ska snart komma hem till mina päron och mina goa gamla vänner=)
och innan jag går på semester så är det mycket roligt som väntar, så det kommer gå fort=) 
jag väntar först till 30 juni haha ni vet vad jag menar!
sedan ska jag räkna matte så det ryker... inte det roligaste.. men ändå, man håller sig syselsatt.  och i morgon planerar jag och Erik en utflykt=) vi har inte planerat var... så det blir vad vi känner för!
Jag hoppas att värmen är här för att stanna, för då kommer det att vara ännu mera roliga saker att göra!
På lördag då vet ju alla att det är Kronprinsessan Victorias bröllopsdag, jag hade planerat att jag skulle kolla på allt men sedan fick jag en inbjudan på att jag skulle spela brännboll i bjuv och kåra bjuvs snabbaste hund hmm jaja... Erik får spela in det åt mig!

Nu ska jag räkan lite matte.

see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0