Livsnjutaren.

Just det! jag var ju på Electa igår och fick helkroppsmassage och ansiktsbehandling, helt underbart!
Dagen började med att jag cyklade till jobbet 06:00, puh det var tungt=) den tiden på morgonen ska man bara sova! sjukt mycket att göra på jobbet men tillslut blev klockan 15:00 och jag cyklade äntligen hem, hemvägen gick betydligt lättare;) skynda mig hem som sjutton för att 15:45 skulle jag vara på Electa.

När jag väl var på plats så hade jag glömt bikinin!!!! för ni vet att jag skulle bada och under tiden få ansiktsbehandling NEEEEJ PANIK! men som tur är fick jag låna en baddräkt=)
Ansiktsbehandlingen var underbar! Jag älskar när någon masserar i ansiktet! det måste jag göra fler gånger!

När jag cyklade hem sen så var jag helt mör i kroppen! tror jag drack 1.5 liter vatten bara på två timmar, låg i soffan och bara myste hela kvällen sen, det var ju meningen att jag skulle gå ut men det var riktigt rusk väder så Charlotte kom över till mig för lite Girl talk istället det var precis vad vi behövde!

Nu dags för lite tvätt=)
see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0