köpenhamn, sex and the city och sommar värme=)



Heeej shit harinte skrivit här på 4 dagar... men ni skulle så gärna vara mig just nu har gjort så himla mkt skoj så ni anar inte=)
i onsdags var jag Charlotte och Emanuella i köpenhamn och stor shopade, var strålande sol och varmare än någonsin så underbart! det började med att Emanuella försåv sig vi väkte henne vid  08:05 vi skulle träffas kl 08:00 vid bogarts haha men hennes klocka hade inte ringt så jag vart hennes väckarklocka... men hon skyda sig som bara den så vi han med färgan som gick halv 9 ändå=) bra kämpat Emma!
sedan gick vi och bara njöt av hela dagen.

När jag kom hem från köpenhamn så var dagen inte slut ännu, nej den hade knappt börjat...
kom hem vid 17.00 cirkus och stog med mig Geisha, ja just! onsdag och det var bruks på G i Bjuv.
Geisha var jätte duktig, och denna dag skulle vi träna på ligg och träna på ordet NEJ, när vi skulle använda det osv...


kom hem kl 20:00 ifrån bjuv och då väntade Sex And The City med flickorna=) alltså herregud va bra den var... jag skrattade som bara den under hela filmen! ska köpa filmen direkt när den kommer ut!!
haha och snart kommer en underbar film till att se hihi längtar till 30 juni... ni vet vad jag menar;)

Igår så bjöd jah hem Charlotte och Emma och bjöd på äppelpaj och vaniljsås muma va gott det var.. och så fint väder det var hela dagen! vi satt och solade oss på balkången sedan gick vi ut på gräset och solade medans hundarna busade i gräset... såå underbart.

sedan på kvällen kom jocke hit från Lund vi åkte ner till gröningen för att grilla lite.. så mycket folk det var! bra slut på den dagen, men jag hann med några avsnitt av gossip girl också=)

Idag är det lika fint väder igen har setat på balkången och solat hela förmiddagen och nu ska jag ut med Geisha inna  hon blir själv för jag ska ju jobba klockan 14:00 och erik är och spelar hanboll.

men jag hoppas på en cider ikväll med flickorna när jag kommer hem från jobbet=)

ne ser vilka underbara dagar jag haft! hoppas alla har haft lika trevligt som jag! och jag hoppas att hela sommaren blir underbara dagar!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0