älskade sommar

Så fint väder vi har, synd bara att min semester börjar nästa vecka... hoppas det blir lika fint väder då=)
Erik och Geisha åkte hem till Lindesberg igår, lite tråkigt att jag måste jobba en vecka till! men men
sånt är livet. Mamma Ringde när Erik och Geisha anlänt, och Geisha fick världens spel och hoppade i vattnet simmade och plaskade.. haha hon som var så feg i början.

Innan Erik åkte hem igår så gjorde jag världens svåraste matteprov! fy fan... men jag hoppas det går vägen och jag får ett bättre betyg än Godkänd!

Nu blir det att röja undan här och göra mat för hela veckan=) så tråkigt att göra mat till sig själv så det är lika bra att göra mycket när man ändå är igång!



Härlig sommar bild från Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0