Semester

Det finns inget bättre än att vakna upp och veta att hela dagen får jag göra precis det jag vill! första semester veckan har snart gått och jag känner att jag har gjort så himla mycket.... solat och badat... myst med Geisha, träffat vänner, släkt  och familj.
Ätit god mat varje dag och fått allt serverat.. kan det bli mer underbart?
Idag är det lördag och ska försöka få med mig Kristin till Nora och festa loss lite=) Tänkte först åka till Örebro men alla som jag har pratat med ska till Nora så jag hoppas att vi åker dit!
Igår träffade jag Jennie och Alex... vi åt pizza och ´bara satt och myste och prata. härligt!

Nu ska Geisha ner och bada och jag med för den delen´..

semester ja dåå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0