Min underbarar Xena

Det värsta som någonsin kan hända på sin semester, i tisdags natt vaknade jag av att mammas Stora hund Xena inte mådde så bra, hon flämtade, kunde inte ligga ner var allmänt orolig. Pappa låg ute i hängmattan med henne för att det var svalare där för henne, men det hjälpte inte.
Mamma och jag beslöt oss för att ringa väterinären, och där fick vi höra att det kanske var hjärtat som var dåligt, och att vi skulle åka in på en gång.
04;00 åker vi mot strömsholm och hon blir allt sämre i bilen, när det bara var en mil kvar att köra så ser jag xena lägger sig ner och somnar in.

11 år blev xena, en sådan underbar klok familjemedlem förvinner det blir så fruktansvärt tomt!

Kommer alltid att minnas dig!

 
Så gulliga tillsammans

Kommentarer
Postat av: charlotte

Åh vad tråkigt att höra :( Tur att ni har Thelma och Geisha iaf!

2010-07-20 @ 09:54:14
URL: http://charlottebuhre.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0