Helsingborg

japp då var semestern över... tänk va fort tiden går när man har roligt!
Kom hem till Helsingborg igår, och det var strålande solsken när jag klev av bilen, mycket härligt!
sedan var det  bara att bege sig till affären, inget fanns i kylskåpet och det kurrade ordentligt i sabinas mage=) och då köper man bara onödiga saker... för man är ju sugen på allt!! men jag förökte hålla mig till det som stog på lappen... tror att jag klarade mig bra förutom lilla chokladbiten som slank ner på vägen hem:O
Mina blommor var finare när jag kom hem än innan jag åkte.. Tack Charlotte=) du har grönare fingrar än vad jag någonsin kommer att få... jag kan inte äns vattna dom rätt=)

Idag så vakande jag underbart i min underbara säng! (har sovit på madras i 3 veckor) så var utvilad redan kl 09:00 och begav mig ut med Geisha på en lång promenad.
Sedan gick jag ner till stan för en fika med Mathilda.. väldans trevligt!  Vi satt i norra hamnen och och bara prata massa strunt och myste med alla turister som tyckte det var otroligt fint=)
nu blir det att gå ut och äta och ta en cider!

Tingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0