Första jobbar dagen!

Urki då var första jobb dagen över! men det gick ganska bra=) inte alls bitter,
Det var hur stressigt som helst, bara för att jag ska göra saker som jag inte gjort förut! Charlotte du kommer få slag över allt jag gjort fel... hahah nej jag ska försöka göra allt jag kan för att det inte ska bli så mycket inför inventeringen=)
Men nu är första dagen gjord och allt känns mycket bättre, har bara imorgon också sen är jag ledig igen=)
Sitter nu och ska skicka in massa papper till försäkringsbolaget, så man kanske får lite möda för besvären jag har!
framkallade kort idag, såå kul! så man kan sätta in dom i album! man gör det alldeles för sällan, dom ligger ju bara på datorn och blir bortglömda och samlar damm.
Snart blir det att slänga sig på soffan och njuta av en kopp te! (kvällsro) prova det, så gott och man blir helt avslappnad efter en stressig dag på jobbet!
/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0