Tisdag

Hej
imorgon kväll ska vi gratulera Djulijeta, vi ska ut och äta alla flickor. Så på morgonen ska jag, Charlotte och Emma gå på stan och hitta något fint till födelsedagsbarnet=)
Det händer mkt i morgon, Eriks föräldrar kommer också på kvällen, så jag känner mig lite stressad över att det ser ut som ett bombnedslag här hemma puhh...
Jag ringde till Utposten, och frågade om dom hade hittat mitt leg som jag antgligen hade tappat där i lördags. Blev så glad när dom sa: ja om du heter Sabina Nordin så har vi ett körkort här!  tjehuu  vad skönt!! så drygt att skaffa ett nytt! måste man ta kort och skicka in massa papper och under tiden har man säkert fått böter av polisen att man kör utan körkort:/

Nej nu är det bara att sätta fart!  ta tag i skurhinken och sätta igång! Ilove när det luktar rent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0