söndag

party igår och trött idag! fast jag kom hem rätt tidigt, charlotte tappade sin kamera i golvet så den gick sönder och jag tappade mitt körkort kul! ja det hade vi faktiskt fast jag var riktigt kass på leken vi lekte hahaha alltså jag måste ha varit rätt full ändå fast jag kände mig nykter det är inte bra! haha skrattar bara när jag tänker på det=)
har bakat chokladbollar och sovit framför tv:en med Geisha, vi har haft en riktigt mys dag jag och min skatt. haha var nere på stan igår med charlotte hittade jätte mkt fint på HM trend blev så glad! en klänning och en tröja ska lägga upp lite bilder så får ni se=) sedan gick vi vidare till scorett och där hittade jag mina härliga pumps haha såg dom direkt i skyllt fönsret att dom var mina=) vi skulle gå till make up store också men det glömde vi helt bort=)
Erik spelar idag så då passade jag på att kolla på 2 avsnitt av Vampire Diaries rätt okej faktiskt men ganska seg hände väldigt lite, men kanske blir bättre med tiden!

imorgon blir det jobb igen jobbar eftermiddag så man behöver inte gå till sängs så där tidigt i varje fall så man kan ju kolla på söndags filmen på tv:4 Walander som vanligt haha kan dom inte komma på något annat finns ju så mkt andra bra filmer som man inte har sätt 100 ggr
Tack för igår charlotte=) jag hoppas du kommenterar om du är här och snokar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0