Something else

Yes slutade tidigt, 13:10 stämplade jag ut idag så skönt=) så jag och Geisha gick till parken och busade lite, hon tyckte det var så härligt att springa lös. Matte gömde sig bakom träden och Geisha tyckte det var så roligt att hitta matte... haha man blir så töntig när man skaffar hund pratar hela tiden med henne... folk måste tro jag är knäpp!
Gjorde kycklingpaj till middag idag såå gott med chili och paprika mmm.. Baby älskar det=) så jag kände mig riktigt huslig. och har till och med matlåda tomorrow najs.
jobbar tråkig tid imorgon 12:30 till 20:30 puh Min Geisha får vara själv lite för länge men vad ska man göra.. man får så dåligt samvete! men ska försöka få med mig Charlotte, att vi ska gå till parken med våra voffsingar så dom får busa av sig lite så kanske geisha sover mesta tiden, men dom måste ju lära sig.
Hoppas det är lite OS ikväll! med något svensk så man får se lite fler guldmedaljer=)

Jag längtar så till sommaren.. fick reda på att jag har tidig semester hoppas det är fint väder då!! längtar redan dit, då ska jag åka hem till storå med Geisha så hon får bada i sjön och leka med Xena Thelma Elvis och Olle det tror jag nog hon gillar=) tänk och gå i kjol vara brun och känna varma vindar smeka kring benen och smutta på en god kall drink  ååååw härligt! hoppas det blir en solig sommar!
nej nu ska jag slå på Tv:en och kolla lite OS

Våga vara du och ingen annan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0