Party

ikväll blir det fest va kul=) trodde verkligen att jag skulle sitta hemma framför tv:en ännu en helg, men jag tackar Charlotte som fixade så att jag kunde följa med henne=) haha så kul=)
Vi var ute med hundarna i morse så dom fick busa av sig lite! så nu sover Geisha som en stock, så söt och mysig när hon är trött min älskade=)
sedan lämnade vi hundarna och gick ner på stan kollade in HM trend shit hittade så mkt snyggt en tröja en klänning och ett par skor=) dock inte skorna där men men...
så nu ska Jag och Erik köpa mat.. man måste ju lyxa till det ibland orka göra mat varenda dag... skånskt uttryck! "Palla" haha
ne, skriver imorgon hur kul jag hade ikväll och hur trött jag är i morgon=)
ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0