Love is in the air

I april ska jag och min Älsklings Geisha på valpkurs så roligt=) hihi bokade nyss, så skönt att man hittar något som passar!

Det är fredag idag så härligt när man är ledig, ska städa tvätta och diska sedan på eftermiddagen hoppas jag att Charlotte kommer så våra voffsingar får busa lite=) kanske blir en stor godispåse också...

Väla står på listan också skulle vilja handla lite nya kläder! söker en röd skinnjacka och nya svart byxer skulle sitta fint, alla mina nuvarande svarta stuprör är gråa eller hål på insidan av låren=) hur nu det kan komma sig.. nej där finns inget mellanrum!

sitter och funderar över vad det ska bli för Meny ikväll.. bakad potatis kanske eller kanske indiskt hm Tanken återstår! Nej nu blir det frulle

see you! Love is in the air!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0