härliga söndag!

Japp det är det i dag. Jag har jobbat, gick hem lite tidigare såå skönt! var så lugnt, så fick en hel del gjort. Jag städade tobaksrummet torkade golvet och dammade var så skönt när man fick saker gjorda som man inte hinner i vanliga fall!
På efter middagen när jag kom hem så åkte vi till Råås badplats med Geisha så hon fick springa lös och leka vid vattnet, det tyckte hon var jätte kul! men blir så irriterad på alla hund ägare som släpper sina hundar lösa och som får springa fram till andra hundar och nosa, dom vet inte om min hund är snäll eller har skabb eller nå de kan väl fråga först, dom ropar ju inte ens på hunden att den ska komma!! grrr
ikväll tror jag att jag ska se nya Beck filmen.. verkar jätte bra!
sedan har jag funderat på om jag verkligen kommer att bli kassörska i hela mitt liv! jag kanske måste plugga jag med... men vad ska man bli för något? vad är kul att jobba med? man blir lätt stressad alla frågar och alla pluggar... hm..
nej nu börjar filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0