Hahaha

Halloj det var inte igår jag skrev här haha hade glömt bort att jag hade en blogg=)
men såå kul att läsa gamla inlägg...
har varit ledig  hela helgen shit va skönt jag och Geisha har bara busat och gosat hela helgen=)
åå köpte en ny tröja idag på Glitzy randig med puff axlar rätt snygg till en hög kjol men får se om jag kommer att använda den eller om jag skickar tillbaka den hm.. men är så trött på allt som är i affärerna nu såå tråkigt!  ge mig våren pumps och brun brända ben nu tack!!
ikväll blir det soffan med vindruvor och en film..  jadå så var helgen över snart kul börjar i morgon kl 6:45 najs en hel ny vecka med nya erfarenheter=)
föresten i april
Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0